Velká Bíteš
  • Úvod
  • Kontaktní informace
  • Mapa stránek
  • Elektronická podatelna

    Elektronické podání prostřednictvím

    Emailové zprávy odeslané na adresu podatelna@vbites.cz


    Na technickém nosiči dat (USB disk, CD) v podatelně Městského úřadu, Masarykovo nám. 87, 595 01 Velká Bíteš, kancelář podatelny 1.patro v hlavní budově. Technický nosič dat Vám bude vrácen pouze na výslovnou žádost.


    Požadavky na elektronická podání:

    • Pokud je přílohou elektronického podání se zaručeným elektronickým podpisem soubor, městský úřad akceptuje soubory ve formátech:
      *.HTM, *.HTML (hypertextový dokument)
      *.TXT (prostý text)
      *.RTF (dokument v textovém standardu RTF)
      *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat Reader®)
      *.ODF (opendocument format)
      *.DOC (dokument MS Word)
      *.XLS (dokument MS Excel),
      *.ZIP (archiv)
      *.CSV (csv formát)
      *.TIF, *.GIF, *.JPG, *.JPEG, *.PNG (obrázky)
      *.ZFO, *.FO (602 Form Filler)
    • Celková velikost příchozí zprávy zasílané pomocí emailu je omezena na 8 MB.
    • Akceptovány jsou pouze technické nosiče se souborovým systémem NTFS (případně FAT) a CD se souborovým systémem ISO9660
    • Jednou emailovou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání.
    • Pokud součástí jednoho podání je více elektronických dokumentů, musí být zřejmé, který dokument je vlastním podáním a které dokumenty jsou dalšími elektronickými přílohami tohoto podání.


    Postup příjmu při chybného formátu zprávy, infikaci zprávy virem

    V případě, že datová zpráva nebude z technických důvodů čitelná (porušený soubor, nepovolený formát zprávy, zpráva infikována virem …apod.), bude informace o nepřijetí datové zprávy podatelnou neprodleně sdělena odesílateli zasláním datové zprávy s uvedením důvodů pro její nepřijetí. Pokud bude datová zpráva obsahovat kód, který by mohl poškodit informační systém (vir), dojde k odstranění celé zprávy nebo této škodlivé části z dalšího zpracování zprávy.
    Část datové zprávy která nebude v důsledku výše uvedených skutečností odstraněna však bude standardním způsobem zpracována. Nevyžádaná obchodní sdělení (zejména opakované reklamní informace) mohou být za podmínek stanovených zákonem č.480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti) elektronickou podatelnou odmítnuty, a to i automaticky.
    Zpráva o odmítnutí datové zprávy obsahuje důvod odmítnutí zprávy s následujícím textem :
    Vaše podání ze dne: ..... v obsahu zprávy: ……….. nebylo podatelnou Městského úřadu Velká Bíteš přijato, a to z důvodu ...... Odstraňte prosím uvedenou příčinu odmítnutí a zašlete datovou zprávu na elektronickou podatelnu městského úřadu znovu.


    Vyřizování dotazů týkajících se provozu elektronické podatelny
    Vaše dotazy týkající se provozu elektronické podatelny zasílejte na elektronickou adresu mu@vbites.cz, případně volejte na tel. č. 566 789 111.


    Seznam zaměstnanců úřadu a volených představitelů úřadu, kteří jsou oprávněni činit právní úkony v oblasti orgánů veřejné moci, včetně uvedení sériového čísla a doby platnosti kvalifikovaného certifikátu.

    Zaměstnanci úřadu, kteří jsou oprávněni činit právní úkony v oblasti orgánů veřejné moci v souvislosti se zajištěním provozu elektronické podatelny městského úřadu jsou:

    Ivana Habánová, sekretářka Městského Úřadu Velká Bíteš


    Seznam právních předpisů, podle kterých je možné vůči městskému úřadu činit právní úkony v elektronické podobě

    * zákon č.123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, v platném znění
    * zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
    * zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
    * zákon č. 337/1992 Sb., o správě daní a poplatků, v platném znění

    S využitím uznávaného nebo zaručeného elektronického podpisu lze vůči orgánům úřadu činit platná podání, aniž by bylo třeba následně elektronická podání "doplňovat" papírovou formou. Výjimku z uvedeného pravidla tvoří ty agendy, v nichž je třeba k samotnému podání přikládat povinné přílohy, které byly v listinné podobě vyhotoveny subjektem odlišným od podatele a dále ty správní agendy, v nichž je zvláštním zákonem stanoveno povinné použití tištěných formulářů nebo papírové formy. Konkrétní informace ve vztahu k jednotlivým správním agendám poskytnou podatelům funkčně příslušné odbory úřadu. Žádosti o tyto informace lze podávat emailem, telefonicky, faxem nebo písemně. Tyto dotazy zodpovídají funkčně příslušné odbory úřadu. Bez použití jakéhokoliv druhu elektronického podpisu lze v současné době činit platná podání zejména v případech, kdy má být podání vyřizováno podle zákona č.123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, v platném znění, podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění a dále při podávání podnětů a stížností, včetně podnětů a stížností podávaných podle správního řádu.


    Příjem a zpracování elektronických podání:

    Po přijetí elektronického podání, je elektronická písemnost předána do spisové služby úřadu. Další postup zpracování je již stejný jako u běžného podání

     


    Anketa informační centrum roku 2017

    Podpořte ICKK Velká Bíteš v anketě o nejlepší informační centrum v kraji Vysočina.

    Pravidla hlasování

    Partnerská města

    Torrevecchia Pia Hanusovce nad Toplou

    Novinky z města

    Pro odběr novinek z dění ve městě zadejte prosím Váš e-mail.